Najljepše Valentinovo u životu

„Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti! Volim te! <3“, glasila je poruka koju sam čitala u njegovom zagrljaju.

„Sretno Valentinovo!“- začula sam glas koji mi je kroz lijevo uho lagano odzvanjao u toplom i udobnom krevetu. Bio je to glas mog dragog koji je ležao pored mene. „Ovaj dan bit će nezaboravan, za nas oboje!“- dodao je.

Osjećala sam laganu toplinu oko srca, bila sam sretna i ispunjena radošću. Što žena može više poželjeti za Valentinovo…osim biti uz čovjeka koji je osvojio njezino srce u potpunosti i da je mazi i pazi cijeli dan! Valentinovo vraća vjeru u nas i ljubav, tjera usamljenost te vraća nadu i optimizam. To je blagdan ljubavi.

Nakon doručka u krevetu pripremljenog s puno ljubavi, sjeli smo u auto i odvezli se u meni nepoznatom smjeru. Upitala sam ga „Kamo idemo?“, a on mi se samo zadovoljno osmjehnuo i s puno optimizma odgovorio „Na mjesto gdje snovi postaju stvarnost!“ Na radiju započela je jedna od meni najljepših ljubavnih pjesmama „Podsjeti me što to bješe ljubav“, s takvim uvodom u dan, znala sam da će biti jedan od mojih najdražih.

Nije prošlo ni 30 minuta, a već smo stigli na tako tajanstvenu lokaciju. Bili su to meni dobro poznati, Dubrovački vrtovi sunca, jer sam o njima pričala bezbroj puta, ali nisam očekivala da će me odvesti upravo tamo. Mislim da ne trebam spomenuti da sam bila i više nego ugodno iznenađena. Kad smo se smjestili u sobu s pogledom na more u sredini sobe na malom staklenom stolu čekalo nas je jedno čokoladno iznenađenje, puna košara slastica uz dodatak jedne boce domaćeg čokoladnog likera. Nakon slasnog iznenađenja otišli smo na zajedničku masažu od sat vremena, nakon koje sam prestala osjećati i najmanju bol u mom izmorenom tijelu. Došlo je vrijeme ručka kojeg smo dobili u sobu, točno u 12h, bilo je tu svega i svačega, ali najviše dalmatinskih specijaliteta. Na posluženom meniju za predjelo bila je servirana marinada od pečene ribe, glavno jelo hobotnica ispod peke uz dodatak krumpira, a za desert tzv. „Dalmatinska rožata“.

Ostatak podneva iskoristili smo za opuštanje u wellness centru, a nakon večere koja je ponovo bila preukusna otišli smo do saune, a kasnije i do zatvorenih bazena. Prespavali smo u hotelskoj sobi. Jutro sam dočekala u njegovom zagrljaju, kojeg ne bi mijenjala ni za što na svijetu, s malom porukicom koja je glasila nekako ovako: „Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti! Volim te! <3“.

Do tada nisam ni u najluđim snovima mogla zamišljati da se takve stvari i meni mogu dogoditi. Osjećala sam kao da je to sve san, ali bila sam u krivu, jer ipak, takve stvari se događaju. Zar ne? Otišli smo na doručak, a nakon doručka nazad u sobu po nekoliko sitnica, te smo na obostrano zadovoljstvo krenuli kući.

Bilo je to moje najljepše Valentinovo u životu koje se desilo prije godinu dana.